بعد از محرم و صفر منتظر آلبوم جدید محسن یگانه باشید
نوشته شده توسط : ஐღ♥ Morteza ♥ღஐ

آلبوم جدید محسن یگانه تابوت نام دارد و حدود 14 تراک در آن گنجانده است . با توجه به اینکه محسن یگانه نام آلبومش را تقاص گذاشته بود اما به دلیل زیبایی کار و تکراری نبودن نام آلبوم خود را به تابوت تغییر داد . محسن یگانه کار های داغ و به یاد ماندنی در این آلبوم خواهد داشت .

تا کنون محسن یگانه دست به هر سوژه ای میزند کاملا مستقل و کاری کاملا تازه بوده است . محسن یگانه در آلبوم تابوت دو تا سه کار به صورت هی پاپ دارد و به نظر هواداران محسن یگانه مثل نفس های بی هدف سر و صدا می کند در مورد آهنگ های شاد و شش و هشت باید بگوییم که 3 تا کار مانند آهنگ بار و بندیل دارد که امید واریم جنجالی باشد . در کنار این آهنگ ها آهنگی را در وصف امام زمان دارد که متنش به این شرح است : چشمام تو رو ندیده گریه کردن / پاهام هنوز نرفته بر می گردن . دیگر آهنگی که محسن یگانه اجرا کرده آهنگ آینه است که شرح حال یک آدم روانی است که این آهنگ در ارشاد در حال بررسی میباشد در مورد آهنگ های عاشقانه وغمگین محسن یگانه باید گفت در این آلبوم حدود 8 آهنگ عاشقانه دارد و محسن یگانه هر چه طر فدار دارد بابت آهنگ های عاشقفانه اش است

در آلبوم جدید محسن ، همانند آلبوم قبلی ترانه ها و ملودی ها تماما توسط خود محسن ساخته خواهند شده است تنظیم ها توسط شهاب اکبری فرزاد فتاحی نیما محمد آوایی و ... میباشد و مراحل ضبط و ساز گیری در ترکیه صورت می گیرد.

قابل توجه دوستاران محسن یگانه عرض کنم که آلبوم ریمیکسی بعد آلبوم تابوت به بازار عرضه می شود که 16 تراک دارد و تمامی آهنگ هایی است که به صورت غیر مجاز و خواسته یا نا خواسته در بازار اینترنت پخش شده است به صورت یک آلبوم مستقل به بازار عزضه می شود.




:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: